1951-ben, Ausztriában a Jenbacher Werke gyártó cégnél készült. Használata idején kategóriájában európai színvonalú gyártmány volt. Az Ózdi Kohászati Üzemek tornaszentandrási mészkőbányájában  üzemelt, hogy felváltsa a kézi csillézést. Két tengelyes, 600 mm nyomtávú. Erőforrása egy négy ütemű, egyhengeres, előkamrás dízel motor 125/145 mm-es furat-löket viszonnyal, 1,78 l lökettérfogattal. A kezelőfalon három kapcsolókar volt: 1./Fordulatszám szabályozó, 2./Irányváltó, 3./Sebességváltó. Az irányváltóval az előre, vagy hátra menet volt állítható. Teljesítménye a maximális 1500 fordulatszámon 20 lóerő volt. Kézi csavarorsós fékkel volt fékezhető. 1968-ban ezen mozdony helyett egy korszerűbb, nagyobb teljesítményű hazai gyártmányú „Csepel” mozdony lett üzembe helyezve.

Forrás: Ózdi Muzeális Gyűjtemény/Adattár